"När du kom till oss"

I brevlådan låg ett tjockt kuvert. Jag kände inte igen handstilen. Det var ett litet hål i ena hörnet men det gick för den skull inte att se vad som låg i kuvertet. Sprang in och var ju nyfiken på vad det kunde vara.
När jag öppnade den så låg det en bok i den som heter "När du kom till oss"! Vilken underbar present...och så var det dags för dagens "översvämning"! Tack Pipsa för boken! Alla rader i den kommer att bli ifyllda. Den innehåller allt som kan vara av intresse för Leo när han blir lite äldre och ett fint minne för hela familjen! Det är sånt här som gör mig så oerhört glad över att vi har så många fina vänner som tänker på oss! Det tar liksom aldrig slut...och mitt hjärta svämmar över av lycka och kärlek för alla som bryr sig...och det är väldigt väldigt många! Ingen nämnd och heller ingen glömd...Det är inte bara vi som längtar utan många tillsammans med oss.
Nu lät det nästan lite religiöst...men vad spelar det för roll! I love You all!!

Kommentarer
Postat av: Vendla

Jag har inte varit inne på din blogg på ett tag. Tror jag ska länka den till min blogg, för då har jag koll på när du skriver. Nu har jag i alla fall läst dina senaste inlägg och gläds också jättemycket med dig och Klas. Ett trevligt sammanträffande var när jag läste att ni kallar er lill kille för Leo. Det heter nämligen våra stuggrannars adopterade son. Han kommer från Korea och var 8 månader, när dom fick hem honom. Nu har han hunnit bli 8 år. Tiden går! Kram på Dig!

2010-03-10 @ 09:00:35
URL: http://skogsviola.blogspot.com
Postat av: Cicci

Älskar dig också, Gabriella! :-)

2010-03-19 @ 20:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0