Ett gråt om dagen...

Så har det blivit den senaste veckan! Det är precis som att det är några "mamma-hormoner" i min kropp! :o) Helt plötsligt är mina ögon fulla av tårar och de svämmar över.

Igår var vi på IKEA och skulle köpa lite saker till Leo. Madrass, kudde, täcke, sängkläder, några gosedjur (min idé), förvaringslåda för leksaker och några hårda leksaker. Jag stod och höll i täcke och kudde. Då blir det "översvämning". Klas tittar på mig med stora ögon och undrar förstås varför jag gråter ;=)  Ja, men fattar du, säger jag, vi köper till vår son nu och han kommer att ha det här täcket och sova på den här kudden och ha dom här sängkläderna! Undrar just hur det såg ut! Gråta bara så där! Sen gick jag och snörvlade mig igenom hela "Barnens IKEA". Smög ner några gulliga gosedjur i påsen och jag blev avslöjad när vi plockade upp varorna på bandet vid kassan. "Oooops, den måste ha krypit ner alldeles själv i påsen".
Vi gick från IKEA som två packåsnor! Men roligt var det!! JAG ÄR MAMMA!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: karin

Tänk...förut har du rusat förbi barnavdelningen på ikea, nu blir det snart ditt andra hem ska du se!!!

Kramar

2010-03-05 @ 14:26:35
Postat av: Nina S

Åh, va underbart det låter. Förstår dina tårar. För mina tårar kommer så fort jag läser din blogg! Och samtidigt har jag ett leende på mina läppar!

Kramar från Nina

2010-03-19 @ 23:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0