Nya upptäckter!

I veckan när vi var och handlade mat så skulle vi också köpa på oss lite "barn-prylar"! Bl a nappflaskor, haklappar, barnsalva, barnschampo/tväl, barnolja, puréer för hård & lös mage, välling mm mm. I min famn hade jag slutligen så mycket saker så jag knappt kunde bära det. Något som jag letade efter vad barnmats-burkar och välling. Jag har ju aldrig letat efter sånt här förut och upptäckte en ny värld som helt klart var utanför min egen! När jag slutligen hittade hyllan visade det sig att det var inte bara en hylla! Hmmm, välling, risgröt kan nog vara bra för honom för det är han nog van vid. Bra, då bestämmer jag mig för det...eller vänta...risgröt med banan och äpple, risgröt med aprikos och mango, fullkorns risgröt, naturell risgröt, havre risgröt.... OK, jag börjar istället med att leta efter katrinplommonpuré istället...ok, då ska vi se...var har vi det?? Står dom månne i bostavsordning eller beroende på vilket märke det är?? Semper, Nestlé, aha något ekologiskt märke också...det kan väl vara bra...Klas kom till min räddning när jag till slut blivit alldeles förvirrad av alla märken och varianter. Det är tur att nån kan bestämma sig i allafall! ;=)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hi,hi välkommen in i den andra världen :-) Snart kommer du säga som oss andra som redan fått tillträde dit. Hjärnan är full,finns inte plats för mer att komma ihåg nu! Allt ledigt utrymme i skallen upptas av en massa info och beslut man får ta som förälder. Välkommen i gänget!!!

2010-02-28 @ 13:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0