Scary....

Jo, lite läskigt är det....Med tanke på att vi kanske kan börja med nedräkning tills vi kan åka till Kina! Vi kommer att bli 3! Det är en liten människa som kommer att ta plats i våra liv och vara huvudpersonen! Det finns en stor chans till att just den lilla pojken eller flickan kommer att bli bortskämd... När jag varit in i någon klädbutik och kikat på kläder till mig själv så har jag som en magnet sugits till barnavdelningen...men inte vågat köpa något. Jag har tittat på storlekar, färger, "pojk"kläder och "flick"kläder men också plagg som är neutrala och som både en flicka och pojke kan ha. Hmmm, en turkos pyjamas, eller en brun tröja...jo, det funkar... Men det är väl klart att jag kan köpa en blå tröja även om det blir en tjej och att en röd byxa även passar till en kille. Det är inte det. Det är mest för mitt egen skull, det känns som jag vill ha en liten "snuttefilt" :o)
är vi skickar in ansökan kan det vara 3-6 månader tills vi får barnbesked. Då kan man ju faktiskt köpa en kam och börja dra stickor och räkna ned. Det känns overkligt! Men sant!

Kommentarer
Postat av: Karin

HEJ!!!!!DU GRAVIDA KVINNA, HÄRLIGT HÄRLIGT KRAMAR

2009-09-17 @ 13:09:07
Postat av: Iréne

Vad härligt att du orkar titta på barnkläder! Själv har jag liksom stängt av p g a allt väntande. Jag känner mig bara trött och less. Men! Nu närmar det sig. Nu är det vårt log-in-datum som står närmast på tur på AC:s hemsida. Så nu väntar vi på barnbesked! Efter drygt tre och ett halvt år.

2009-10-21 @ 22:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0