Pust...stånk...och stön...

Nu har jag samlat på mig lite mer information om åldergräns för nytt medgivande. Det finns ett förslag från Regeringen att läsa: www.regeringen.se/content/1/c6/12/93/01/ad2e9519.pdf 
Den har hela  336 sidor och där står bl a att "Huvudregeln blir att ett medgivande inte får lämnas om den eller de sökande har fyllt 43 år". Jag hoppas att detta kommer att följas och att det inte kommer att bli så att man inte får ett nytt medgivande för att det är 2 månader kvar tills man fyller 43 år. Det där kan vara mycket lurigt och kommunen kanske kan hålla på beslutet så att det sedan är för sent för nytt medgivande? Kan det vara så? Jag vet inte...
Just nu känner jag mig väldigt stressad.... öven om jag fyllde 40 för ett halvår sedan och det är långt kvar till 43....
Jag säger bara ...pust, stånk och stön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0