Över 1 månad har gått...

Tiden går fort! Det är över 1 månad sedan vi kom tillbaka från Kina och livet rullar på. Vi lär känna varann mer och mer och vi kan lättare tyda Leos signaler. Ex om han är hungrig, trött eller bara vill vara i famnen och gosa. Leo har blivit van att bli buren och han gör det gärna. Dels kommer vi nära honom för att ge honom en massa pussar eller bara gosa i halsen eller nacken på honom (han är ganska kittlig :=) och Leo tycker om det...

Vi hör att försöker prata. Vi hör det på själva melodin när han försöker uttala något. Jag försöker sjunga visor för honom där man gör rörelser till och han har snappat upp det väldigt fort. Han gillar när vi sjunger för honom och gillar när han får lyssna på (barn)musik och gungar liksom med.

När jag kommer hem från jobbet blir Leo jätteglad! Vill genast komma i min famn och sitta där länge. Å då är det gött att gosa med honom och pussa honom i massor! När jag går till jobbet på morgonen får jag alltid en eller ett par slängkyssar! Det tycker jag är så gulligt och värmer i mitt hjärta.

I juni har vi fått tid hos LKG teamet. Det blir väl förmodligen en första undersökning för att bestämma vad som ska göras gällande hans gomspalt. Kanske kommer dom att korrigera läppen och näsan också. Vi får väl se vad dom säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0