Inbjudan! ...och lite till

Nu har vår inbjudan till Kina kommit! Den kommer från FFIA med rekommenderad post på måndag förmodligen. På måndag ska vi även hämta vårt färdiga visum till Kina. Snart är det ju faktiskt bara 2 veckor kvar till avresa. Datumet närmar sig med stormsteg!

Efter en jobbig arbetsvecka kände jag att jag behövde lite "tröst" och stannade till i centrum på väg hem med bussen för att försöka hitta nåt till mig själv...och kanske till Leo också :=) Hittade en top till mig själv men sen drogs jag som av en magisk hand till barnavdelningen på Kappahl. Hittade ett par jättefina svarta mjuka byxor och randiga kortärmade tröjor (Köp 3 betala för 2). Jag ser honom framför i de kläder jag köper till honom. Jag tror Leo passar i ganska skarpa färger. Så det blev röd/vit, grön/vit och blå/vit-randiga tröjor! Jättesöta förstås.

Jag har en liten plan...kanske löjligt ;=)

När vi reser hem från Kina så ska jag och Leo ha likadana tröjor på oss = långärmad svart/vit-randig tröja. Läste i min anknytningsbok att det kan vara bra för barnet att se att vi har likadana tröjor, att vi liksom hör ihop...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0