Tjoho!!

I helgen pratade vi om att vårt nya medgivande borde komma när som helst. Så jag ringde Familjerätten igår. Det blev ju naturligtvis ett nytt!!!! Även om jag ändå trodde det innerst inne så vet man ju inte. Den kommer väl hem idag eller imorgon. Ringde och berättade det för mannen som lite kaxigt sa: "Ja, det visste jag ju". Dessutom kom ett mail från våra nyfunna vänner i Enköping där vi får veta vad som händer med deras lilla son Anton och hur det går med hans operationer. 1:a operationen 1 oktober. Jag får tårar i ögonen...
Efter samtalet med Familjerätten igår så tog jag genast upp pappret som jag tagit ut från nätet för flera månader sen. LKG-teamet i Solna. Det är där vårt barn kommer att tas om hand och opereras! Ringde dit och det var en stressad kvinna som sa att hon som är koordinator hade semester och skulle komma tillbaka imorgon (läs: idag). Så nu får Klas ringa. Eftersom jag är i full färd med C-uppsatsen och idag har jag ingen tid till det. Det börjar närma sig nu... :o)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0