Det värsta är över?

Jaha, då har vi haft vår sammankomst hemma hos oss. Jag har gått och varit nervös för den ganska länge. Vi kunde bjuda på lite fika bara, sa "tanterna". Men alla kommer direkt från jobbet så vi bjöd faktiskt på buffé. Med en matig sallad med olika skinkor, bröd och sedan rabarber och persiko-smulpaj med vaniljsås. Kanske det imponerade lite på dem? Dom gick runt och pratade med alla och om vilken slags kontakt dom var och hur dom kände oss. Alla tyckte det var ganska avslappnat men jag var väldigt spänd hela tiden. Jag kände mig granskad. Leo lekte med sin kusin Ester hela tiden så det var ju bra att dom kunde se att Leo är som vilken unge som helst och att han inte "tagit skada" av att vara adoptivbarn! Jag hoppas att dom inte tvekar över att vi är bra föräldrar.

Det känns som att det värsta är över i allafall. Nu är det bara att vänta på att nämnden ska ta sitt beslut så att vi får vårt medgivande. Det kommer att ske i september - det är egentligen det bästa. För oss i allafall. Då får ju vi längre tid på oss.

Kommentarer
Postat av: karin

Ni kommer bli godkända, absolut! "Tanterna" var som gamla bekanta till er( och oss andra oxå för den delen) och de verkade mycket positiva.Leo var fantastisk, ni var trevliga och roliga.Tack för en trevlig torsdagskväll. Kram Karin

2011-05-30 @ 20:16:37
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag verkligen gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-20 @ 04:25:56
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0