Vad fort det går!

Jag har varit borta i 5 dagar från min lilla familj. Jag har varit hos min pappa i Skaulo och besökt min mamma. Vi har pratat och "skypat" med varandra även om Leo inte är så där jätteintresserad av att prata i telefon...
Klas berättade att Leo har nu börjat att pussla med ett 50-bitars pussel. Jisses, tänkte jag...lillubben som redan innan har ett dåligt tålamod ;=) hur ska detta gå? Han behövde tydligen väldigt lite hjälp. Hmmm...
När jag kom hem igår så hade mina gubbar ytterligare överraskningar till mig! Dom hade gjort fint i Leos rum! Det har varit nåt som hängt över mig/oss - att hans rum inte blivit ordentligt iordningsställt! Så till helgen hade vi faktiskt tänkt att åka till IKEA och köpa lite förvaring och andra saker så Leo kan börja sova i sitt eget rum också.

Nu ser det jättefint ut även om det fortfarande behövs lite kompletteringar :=) Men det behövdes egentligen bara en liten insats för att göra det så fint!

Vilken fin familj jag har!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka fina killar du har, som fixat i Leos rum medans du var i Skaulo.Kommer bli extra kul för er att åka till IKEA för att handla nu! Kram från Karin

2011-02-26 @ 08:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0