Operation 1 september!

Idag kom kallelsen! Leo ska operera sin gom den 1 september! Jag tyckte det kom väldigt snabbt. På LKG-teamet i Solna sa de att det förmodligen skulle bli operation i september/oktober. Det är ju bara drygt 3 veckor kvar tills dess. Leo är ju lyckligt ovetandes men jag är desto mer nervös. Med tanke på hur det gått vid de andra läkarbesöken och detta tar ju inte bara en kvart direkt...och han kommer ju förmodligen ha ont efteråt också. Stackars mammas lilla gubbe :=(  Jag får ont i magen så fort jag tänker på det...men jag är ju medveten om att den här dagen skulle komma. Han är en tuff kille annars men det känns som att han blir väldigt liten ibland. Men det är tur att vi finns där för att trösta honom...

Kommentarer
Postat av: Lena, Roland Anton

Vad skönt att ni fått tid för op, vi hade varit hemma lika länge ungefär när Anton blev opererad .För oss blev det en possitiv knuff framåt i anknytningen som redan var på god frammarsch.Vi uppfattade det som att Anton märkte att han verkligen kunde lita på att vi fanns där hela tiden. Han fick ett annat lugn i kroppen på något vis. Hoppas allt går bra för er!!!!! Kram Lena

2010-08-12 @ 18:30:30
Postat av: Karin

jättelänge sedan jag läste bloggen märker jag...Leo är ju faktiskt inte så gammal,2 år, ska få nya erfarenheter 80 år till.minst.Hans "erfarenhetsbank" har just börjat,Sån' tur hans trygghet, du och Klas får trösta och finns där i vått och torrt då det behövs, härligt ni har . Mina barn var gaaaaalna när blodprov eller undersökningar skulle ske, jag svettades och led. Det sammansvetsade oss endå på nåt sätt. Leo kommer klara detta tillsammans med sin mamma och pappa, tro mej!Kram och pussa Leo, särskilt från Fanny som pratar om honom... jämnt

2010-08-12 @ 20:10:28
Postat av: karin

Oj,så konstig kommentaren blev.ändrade en mening och glömde radera.Vet inte vad jag skulle skiva som är härligt! Härligt ni har Leo, är det i alla fall!!! En riktig sötnos Kramar

2010-08-13 @ 13:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0