Att vänta

Att vänta på något gott...varför tar det alltid så himla länge? Nu är våra papper hos FFIA sen en dryg vecka tillbaka...och jag börjar redan undra varför dom inte ringer? Det ska ju gå så fort...med ett SN-barn. Ja, 1 vecka är kanske lite väl snabbt. Det skulle inte förvåna mig om det kommer ett barnbesked när mannen ÄR i Kina med jobbet i slutet på januari! Vad gör jag då? Gråter av lycka alldeles ensam? Jag kan ju inte börja ringa runt till mina vänner och berätta om det, det är ju han som måste få veta det först naturligtvis! Men det är ju egentligen inte något problem men det kommer säkert att bli så här.
Igår kom det reklam från Lindex...öppnade det och tittade igenom om det fanns något snyggt. Vanligtvis brukar jag snabbt bläddra förbi barn"avdelningen" men det var något som gjorde att mina ögon fastnade. Det var en pyjamas i rött och vitt (=passar både kille och tjej) och på bröstet fanns en text som lydde: "Special delivery". Vad kan passa bättre än det? Jag måste bara köpa den...även om storleken blir fel så måste jag bara ha den som en liten "snuttefilt"! Jag har gått på barn-avdelningarna några gånger och tänkt att jag skulle köpa ett litet plagg att ha hemma för att ha något att titta på och något ytterligare att längta efter. Men jag har kommit hem tomhänt...men nu har jag hittat plagget som jag ska köpa. Det var väl just det plagget jag väntade på kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0